"någon slags försenad tonårsrevolt"

Imorgon glider The Wolf Verine ner till Köpenhamn.
Goddamn!
Ligger hemma i en hemsk förkylning som ser lite bättre ut idag, äter indisk mat, dricker grönt te ingefära, citron och kollar en massa filmer, såg senast the proposition.

Det är snyggt utomhus och alla skivor jag lyssnar på låter bra
- men trots det så har jag ändå inget vettigt i mitt huvud idag.
akta er för tomma uttryck.
morsan varnar.

Vi har inte hittat något vandrarhem i Köpenhamn som har 5 lediga sängar till oss än.
Överallt är det "nae tyuväer, deat aer cheldreans weakund etc."
I värsta fall får väl bilen stå gäst en natt eller två, men jag tror att det kommer att lösa sig galant på plats.
Haha, så sjukt naivt.
Jag är sugen på att göra blandband, men när får man göra det igen?
Finns det kvar någon tapper snubbe som fortfarande lyssnar på kassetter?
Får bli till att göra en blandskiva och ge bort till Esme eller något, fast i hennes fall är det bättre om hon får en Ipod-spellista med tanke på att hon flyttar till America-Fuck-Yeah inom kort.



Såhär känns vår resa till Danmark just nu:


hoho.

Ha det galant / John Valiant

Kommentarer
Postat av: ees

blandband till mig jatackmys! :D :D bästa julklappen !

2009-12-21 @ 15:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0