Now I´m Lost

minns du den där stunden?
- just nu betyder den som mest för mig!
när vi satt där, bundna till samma resa, påväg någonstans!
- och hungriga.
- din exaltering var som störst då!
- du lutade dig emot mig och bad mig dela din upplevelse.
- och det vi båda hörde efter det?
- det påminde mig om gatan utanför mitt fönster på vintern.
- kall och övergiven?
- ja, precis, så fort en bil syns skymta så kör den alldeles för snabbt förbi.
- förbi den där bilden?

jag ser bara frost över hela din trädgård.
- upplevelsen var och är alldeles för kort.

- kan jag frysa ner den bilden?
- den där nostalgiska stunden?
- bara en sekund till.
- i sådana fall skulle jag kunna försvinna, nöjd dessutom!


där emellan.

du vet hur svårt det är för mig ibland.
du vet hur nöjd jag är ibland.
- bara över att låta dig överraska.
- mig och många andra.

jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej John! Var tvungen att kolla in din blogg ;-)

Sjukt bra texter, skriver du dem själv? (I guess!)

Här får du min blogg på köpet, ha en trevlig kväll!

2010-10-12 @ 20:48:25
URL: http://alyzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0