agent cooper

En snabb uppdatering innan helgen.
Den här veckan har "bara" passerat och ingenting har den lämnat efter sig för mig att kalasa på.
Betraktar den enbart som stöld.
Gottar mig ändå lite åt helgen och ger den en chans.

Måste dock vara ärligt positiv till idag.
Jag catchade upp med borås-jazz-catz (för att citera någon gammal jonas-skrift) efter jobbet och drog till Cookin´ som ikväll bjöd på jazz i form av "The Other Trio".
dvs. tre sjukt goa lirare, kall mariestads och alldeles för många cigg.
Efter det bjöd Jonas på Burgers i sitt hem och vi kikade lite South Park.

dagens:
Brick Club - Sail Every Sea (tror att den heter så, ut med skivan nu så jag får reda på titeln)




kom och ryck tag i mig.
skaka om mig.
och ring lite till min trasiga telefon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0