"det dagliga lövet"

Jonas ringde mig ifrån Snödelen av Norge ikväll och delade med sig av sina äventyr och jag är sjukt sugen på att höra slutet av berättelsen när han kommer hem imorgon.
Det känns tomt att inte ha honom här den här helgen.

Sjukt att säga, men den här dagen har enbart ägnats åt vila, nattpassen förstör min, redan skruvade dygnsrytm totalt. jag har ätit god och nyttig mat, sett sjukt dålig och brutalt klyschig Eragon på tv4 för första gången i mitt liv och gjort mig otillgänglig från omvärlden, sorry cousins and pals.

Gottar mig och ser fram emot ett fint låtskrivarrep imorgon efter jobbet.
- För jag har verkligen inte ens satt min fot i replokalen under den här veckan, det känns helt sjukt.
Jag känner mig kreativt hjärndöd och bränd åt helvete.
Så fan vad skönt det ska bli.

Måndag/Tisdag - Stockholm.

Och(!) kommande helg ser ut att bli intressant ;)

shit, det kryper nästan lite i mig. vad najs allt blev nu.
ett glas rött och en talented mr. ripley sen sömn.

Kvällens Soundtrack ser ut såhär:

Xploding Plastix - The Donca Matic Singalongs.
Xploding Plastix - Treated Timber Resists Rot
Télépopmusik - Angel Milk
Minotaur Shock - Maritime
Gonzales - Solo Piano
John Coltrane - Africa/Brass


"´Cause I can't face the evening straight
you can offer me escape
houses move and houses speak
if you take me there you'll get relief"



godnatt / jompa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0