Nätterna skulle kunna vara helt utan händelse

gosh.
Jag jobbar from. klockan 15.00 - 00.00 varje dag framöver den här vintern. det ser ut så iaf.
Men det är ändå motiverande, jobbar ju ihop med bra folk och bandpolare.
Dessutom behöver vi alla pengar vi kan få till vår kommande turné i Mars.
Tycker nog inte att det är så jävla jobbigt just nu ändå, trots en sjukt kaotisk början av höst/vinter.
Hoppas på att trappan inte är så brant, det är ändå jag som bygger den. gahaha.

I Lördags så gjorde The Wolf Verine, kanske sin bästa spelning hitills, och den skedde på Hemgården i Borås(!).
Det är helt sjukt.
Jag är fortfarande helt euforisk och full av glädje sen de där 45 minuterna på den mörka scenen.
Vill ge ett stort tack till de få personer som faktiskt var där och dessutom stannade kvar och kollade hela konserten.
Tackar även grymt mycket för alla fina komplimanger som vi har fått i efterhand.
Det är inte alltid man hör att folk närmas tårar av att höra våra låtar.
Det är för vackert.
Eller att någon skriker "hey, du sångarn, vi älskar dig".
haha.

Jag har varit utomlands och spelat i Lettland, det är nog det bästa jag har gjort.
Den 17:e December spelar vi i Danmark, Köpenhamn på Lades Kaelder.
Allt är ordnat inför den där spelningen, ser det ut som iaf.
Utomlands igen alltså.
Sköna pirr.

Det har hänt endel gött under den passerade veckan, värt att nämna är kanske den nya trenden "milkshakes".
Eller att hänga med Jonas, Jamma, Thai-mat, Californication (precis, jag har blivit en riktig serie-kärring sen jag körde igång med natt/kvällspassen på jobbet, men vad kan jag säga, det är ju hur gött som helst, jag lovar att inte stagnera pga. det).

Måndagen den 30:e Nov. Så befinner jag och nicke oss i Sthlm för att se The Määäärs Vööltäää.
Ska bli spännande att se vem de har som trummis nu när inte Pridgen är med längre.

Den här natten har ägnats ganska hårt åt min 12-strängade här hemma. Funderar på att plocka med den till repan och testa den till vår nya, fina ballad som inte har spelats än.

eder, sinnesjuka "Jöhn Wafvenström"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0