det vita täcket

tror mig ha sett över tusen statusuppdateringar med innehållet "snö" på facebook idag.
ja det har snöat. en helt ok nyhet klockan tio på morgonen då man är sömnpillersvart.
har idag ryckt upp mig ganska hårt och spelat sjukt mycket gitarr.
kvällen bjuder på ett "final-rep" inför imorgon och jag är grymt pepp (lägg därtill nervös).
ser ut som om vi kommer att filma och spela in hela spelningen.

fredagen till ära så bjuder jag alla på en "dricka vin"-spellista (spana in om ni vågar, det är bara att kopiera in i sökfältet på spotify):

spotify:user:bombsaway:playlist:1DwHA88F2atwQEYUvi5OAE

Nu till det tråkigaste att spåna i antagligen:

vad har ni alla för planer till jul? såhär såg delar av The Wolf Verines jul ut:

Jul på Teneriffa:



v - h : Jonas, Andrej och jag.



Superturisterna:
v - h : Jonas, Jag och Andrej



dagen efter julafton antar jag. Jag och Andrej förberedda på en najs Spa-Session på vårt hotell.


The Wolf Verine - Lugnare än lugnt. den du.



god helg! / John

VI SYNS IMORGON PÅ HENRIKSBERG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0