"Man is condemned to be free; because once thrown into the world, he is responsible for everything he does"

Godkväll.

Nu har mörkret slagit sig till ro och hemmen fylls av televisionskåta familjer och avsminkade, arga tonåringar som har lidit sig igenom denna dag från det att klockan slog tre.
är det inte vackert?

På vägen hem så knakade träden hårt, löven föll ner som regn på våra iskalla, nötta gator.

Jag har återfått mina panik-attacker och känner mig mer än ofta snurrig då jag befinner mig nere bland folkvimlet i stan. Det här måste bearbetas snabbt innan jag faller tillbaka i samma lunk som präglade mina gymnasiedagar och året efter det.
Har bestämt mig för att dra ner stort på den alkoholkonsumtion som har eskalerat sen hösten/vintern 2008.
Nu om någonsin är det dags, jag ska vända upp och ner på allt igen och rannsaka mig själv. Det får inte fortsätta såhär, är trött på att döda mina känslor.
Vi planerade tom. Bandjogging, te och yoga idag på repet.
- underbart.
En söndag är perfekt med en bra bio som avslut på dagen. Röda Kvarn är kört nu, klockan är över sju, men Andrej och David ska bege sig till biostaden för nio-bion. Där vore det najs att slinka in, trots filmutbudet.

Idag återhämtade vi oss från fredagens rep och hade ett par riktigt bra timmar i lokalen. Ska dit imorgon igen och hårdträna inför Lördag.
Ni missar väl inte att vi ska spela på Henriksberg, Lördagen den 17:e Oktober.

När Oktoberlönen anländer ska jag beställa en Alejandro Jodorowsky-box och se El Topo och Fando Y Lis.
Filmer som har stått högt upp på "måste se"-listan.

The Wolf Verine borde verkligen filma giget på Henriksberg. Det vore mer än bra om man kunde lyckas låna fram två/tre kameror till giget och sen redigera en schysst livedvd/youtube-variant att slänga upp för allmän beskådning. Om någon som läser detta äger en filmkamera/känner någon som äger en filmkamera, och är villig att låna ut denna för en kväll, tveka er inte för att höra av er till
[email protected]

nog sagt.
tveka inte till salsa och sköt om er.

/ John Long Silversurf




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0