Dear Lover

idag hämtade Esme upp mig för en "first-time-ever-åka-med-i-hennes-bil".
vi drog vägen förbi allt vad viskafors heter till tunes av Jeff Buckley och hamnade vid seglora kyrka av alla ställen.
det var sjukt lockande väder idag enligt mig trots all blåst och kyla. vi tog en finfin promenad därute bland fälten och spanade in en gammal bro med fint vattendrag under sig. sen laddade vi upp bilen med den gamla Social Distortion-klassikern "white light, white heat, white trash", det var ett bra tag sen jag lyssnade på den skivan och under den tiden var jag ett sjukt Social D-fan. mysigt, antar jag. alla borde lyssna på "Untitled" från den skivan (tråkig titel, absolut) för det är en sjukt fin låt. efter bilresan och kalla, blöta fötter så drack vi kryddstarkt chokladté och kollade Takashi Miikes Sukiyaki Western Django, gillade den skarpt, har dock ej sett klart den än, kan iaf. säga att det är en grymt färgstark film.

mötte sen upp med Andrej och Nicke för ett gött kvällsrep och en jävla-massa-bära-gitarrer. synd bara att vi var i replokalen vid nio pga. bussar och var grymt hungriga. vi hann väl repa i ca. 40 minuter innan det var dags för sista bussen hem. är fortfarande lika spelsugen som jag var då.
stillar mig nu med dusch och ännu mer té.

mer att nämna om helgen? hrmm.
har varit onykter nästan hela tiden, vilket just nu enligt mig suger! hade en slags "vinylkvällen pt.2" med Jonas, Esmeralda och Nicke i fredags, det var grymt trevligt måste jag ändå säga, vi spisade smutsiga och läckra skivor bara för att arbeta oss in i den totalt brutal-svarta natten.
lördagen bjöd på Beverly Hills Cop 3 (sämst i trilogin, verkar som om publiken enas där), besökte Henke på förfest, drog till Trägårn, hatade Trägårn och lovade mig själv att aldrig mer gå dit igen (som vanligt), efterfestade i Sicken Skutas lokal och blev hemskt onykter, men det var ändå bäst på kvällen antar jag.
vilken fet slentrian! hoho.



men nu till det här, asså ni som känner mig vet att jag tycker att det var skitball att träffa Uffie den där enda gången då jag roddade åt henne på Hultsfred.
men asså, vad fan är det här? haha. vad tycker ni? kommentera gärna osv.


pop the fuckin´glock ya´.




hittade några najs bilder här i stunden från en efterfest någon gång då ALLT urartade.
här ser ni mig och Andrej nersprutade med raklödder. trodde ni ja.


känner mig hyfsat nere just i den här stunden, funderar på att se en hjärndöd film, dricka lite mer té och sluta tycka synd om mig själv bara för att det är svårt att vara ensam just idag.
men först ska jag lyckas med att skicka iväg några goa spelningsansökan-mails.



so long / Captain John

Kommentarer
Postat av: Nitsrek

het.

2009-10-05 @ 23:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0