bit för bit, igen

har inte så mycket att tillägga idag. jag är ganska bra redo för sängen.
somnade trots allt vid 05.30 nån gång imorses och gick upp till jobbet vid 08.20. kom sent till jobbet pga. various shit och strul med busskort. men det löste sig ändå och jag har varit förvånansvärt pigg genom hela dagen. mitt huvud har väl inte varit riktigt ok, men det duger.

dagens fina TWV-Nyhet:
Vi har ett bokat datum i Berlin den 6:e Mars 2010, planen är nu att boka en turné tills dess som figurerar runt om i tyskland i början av mars. detta kommer ni alla garanterat få läsa mer om framöver. har sjukt mycket planer redan till det här. jag och nicklas bollar idéer fram och tillbaks på msn nätterna igenom så gott det går, tills jag är tvungen att lägga mig pga. jobb osv.

Berlin asså!
JAG ÄR GLAD, på riktigt för en gång skull!

kvällen bestod av ett fint rep där en sjuk andrej tvingades lira trots feber och förkylning. stackarn. han är en hjälte dock! vi har gjort iordning en fin setlist till Henriksberg, nästa lördag, Nu! den här gången blir det fler låtar och mindre flum, vilket känns helt rätt.
efter repet unnade jag mig en promenad genom annelundsparken hem till trandared och lyssnade på gamla goda höstfavoriter typ Mastodon - pendulous skin från Blood Mountain och Elliott Smith.

fan, jag är helt excited.
jag kommer inte somna tidigt idag heller.

tills dess - hmmm.
kolla den franska filmen C.R.A.Z.Y från 2005. den är småhärlig om natten.
lyssna på Thin Lizzy och Rx Bandits nya. och kents nya singel kanske. den verkar lovande. lyssnar igenom den för första gången nu.

eder / John "karipka" Kvarnström


hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0