Huvudmassage

Väntar just nu på att Andrej och David ska glida förbi mig på vin och skivor. Sen är kvällen helt öppen, vad som helst kan hända.

Gårdagens kvällsrep var fantastiskt, önskar att vi hade spelat in det bara.

Glider tillbaks till förra inläggets musikmani igen. Jag lyckades fynda vinyler på Hold On Records igår. Fynda är kanske fel ord, då det blev ganska dyrt, men det var det värt, antar jag.

Miles Davis - Live Evil (Den har jag letat efter länge nog, och att hitta originalet på vinyl från 71 är bättre än bäst men dyrt)
Jeffrey Lee Pierce - Wildweed
The Gun Club - Miami
Gentle Giant - The Power And The Glory
Tom Verlaine - Cover
Genesis - Nursery Cryme
Jellyroll - s/t
The Smiths - Hatfull of Hollow
The Smiths - The Queen Is Dead
Carlos Santana and Mahavishnu John McLaughlin - Love, Devotion, Surrender

för att återkomma.

mvh - John Catharsis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0