I like dogs, dogs are cool

Planen är att åka iväg någonstans.
Total isolering från vardagsdramat som har sväljt de senaste veckorna sen jag kom hem ifrån Grekland.
Tänkte låna min mosters sommarhus i en vecka, om hon nu under alla omständigheter skulle gå med på det.
Tänkte packa in vår replokal + div. spannmål i en bil och isolera/skydda bandet från den stora svackan som brutalt vräker i sig allt som kommer i dess väg.
Kommer behöva ledighet från jobbet och varma kläder.
Haha. Känns som om man förbereder någon slags hajk.

tror att min mosters sommarhus är byggt enbart i träd.
kan inte vänta på att se vad huset gör med vår musik.
allt ska spelas in!
Måste fixa en videokamera att låna.
Nickes zoom ska med!
Robert Fripp-glasögonen ska också med (ska posta en bild på Joakim iförd de brillorna någon dag framöver)

planerade att dricka mitt kaffe ute i solen idag. har fortfarande inte kommit ut dit än. men jag försöker.

öh - dagens The Wolf Verine-tips:

kolla inte de första 6 minuterna av Con Air klockan 6 på morgonen två dagar i rad. Kolla inte Con Air överhuvudtaget. vad vet jag.

kolla istället Belle De Jour (67). käka mexikanskt med rött till.

lyssna på:

Tv On The Radio - Return to Cookie Mountain (2006) - jävlar, vilken skiva.
Adrian Belew - Inner Revolution (1992) - Belew och Beatles = Buckley.
Soulsavers - Broken (2009) - var fylld med en del grymma låtar asså, även om jag ibland har velat kräkas på Lanegan.
Cat Power - Jukebox (2008) - har förgyllt mina promenader under höstmorgnar och kvällar.
Clark - Body Riddle (2006)

res till paris - klä dig i svarta kläder, bär runt på böcker med utskurna gropar fyllda med gräs. låtsas vidare.


mvh / John







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0