träffad i ansiktet.

ojoj. idag kom jag upp på fötter och tog tom. en fika i stan med Andrej.
är sjukt pizzaseg och smått uttråkad, jag vill att tusen saker ska hända på samma gång idag, men det är inte mycket  jag kan göra just nu, bara vänta och vänta - jag är dålig på att vänta.
det enda jag vill just nu är att stå i replokalen och nöta nya idéer med grabbarna.
jag kräver så lite. haha.
har skrivit lite nya grejjer idag och tom. lärt mig bli bra på att mappa ut trummor i ett så klockrent program som garageband så nu ska det bli såna där "gamla The Wolf Verine"-skisser som man plockar med sig till replokalen och säger "exakt såhär ska det låta".
nja, tror nog inte det.

jag är fylld av förundran inför hur vissa människor verkar fungera. är det verkligen så viktigt med drama hela tiden?
jag går inte runt och bygger historier i mitt huvud om mina medmänniskor som jag sedan använder till att stänga av allt vad "trevligt" eller "mänskligt" heter. är det verkligen så sjukt jävla viktigt att leka så mycket som så många av er gör? jag tror grymt mycket mer på en större kommunikation, för jag har tusen mer viktiga saker att göra än att hänga upp mig på små människors små vardagsdraman, det har ni alla med, spräck era små inrutade rum! vart vaknade ni idag egentligen?
jag hoppas på en väldigt snygg förändring snart, där alla som gottar sig så hårt åt att sätta fötter framför andra lär sig självrättfärdning på rätt sätt!
Borås börjar bli sjukt trivialt.

nog om det, börjar låta som en sur gubbe.

tänker idag tipsa om Omar Rodriguez Lopez två nya skivor:
Xenophanes och los suenos de un higado.

och även filmen:
Le Charme Discret De La Bourgeoisie.

och holy moses!!!
Coca Cola - Vanilla har tydligen letat sin väg tillbaka till Sverige via import.
på Ica maxi såldes 33cl burkar för 12:- (hrmm, najs!)
tummen upp för det säger jag!




mvh / Johnny "catzanova" K. twv






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0