The Wolf Verine och höst

Slänger idag upp denna blogg för att kunna posta div. fadäser angående bandet/enheten The Wolf Verine och dess privatpersoner. Allt för att stjäla just din tid.

nåja.
Vi kastar oss härmed in i en värld full av stinkande lingvistik, rött vin, fin mat och brinnande pinnar.

tills dess:
www.myspace.com/thewolfverine

- slängde för någon vecka sedan upp en skiss av en ny The Wolf Verine-låt som jag spelade in någon gång förra året.
spana in eller lyssna på vår "riktiga skiva" som ett tillbehör till denna blogg.
annars duger ju alltid The Temptations som humörsfixare!

har hört att man måste döma/snacka skit/älska någon slags kändis i sina blogg-rubriker för att nå en schysst läsarkrets. om detta stämmer så ska jag enbart nämna Michael jackson, Heath ledger och Patrick Swayze i kommande 1560000 bloginlägg.
Hursomhelst så förtjänar Patrick Swayze min tår. Jag menar - kolla bara filmer som Ghost, Steel Dawn, Road House och Donnie Darko (glömde jag dirty-ni-vet-med-mening-kanske). Fan, vilken kille, så vital!

Jag nöjer mig för en stund nu.

/ John Kvarnström


John på Kreta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0