do not ever publish written words in public, you know they will never understand - who are they? - that's not your concern.

backa de här åren tills det att någon gav mig en skrivbok jag sen fyllde med klotter om sömnlöshetens tvivel gav fångst åt några läsare som sen enbart såg den falska handlingens yta i att vilja slippa bemöta min miljöomgivning med värjans kraft att driva bort den fångvaktare som så sakta har bundit kedjor runt tusentals ben.
missförstånd, förbistring. tråkigt för dig, kanske någon väljer att kommentera frågan.
så tråkiga nätter vi ibland har - värst är ändå de första minuterna efter uppvaknandet. alla befinner sig i bubblor. ingen har tillgång till nål / ingen verkar bry sig om tillgång till nål. tråkigt för dig, kanske någon väljer att kommentera frågan.
vid vägkanten har någon stannat sin bil, vevat ner rutan för att sedan gå loss obarmhärtigt genom att lysa meter in i mörkret med en ficklampa. tråkigt för dig, kanske någon väljer att kommentera frågan. tråkigt för dig, att det var vi - du fick se. en del av min självhjälp, var vänlig upprepa frågan..?


Kommentarer
Postat av: Anonym

I DONT KNOW WHY I FEEL THIS WAY WITH YOUUU

2010-08-18 @ 15:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0