mer snö!

ännu mer inlägg om den tjocka snön.
har vandrat igenom den hem, varje natt den här veckan.
har spelat musik i replokalen varje dag och natt den här veckan.
ändå sitter jag här just nu och bara väntar på någonting.
jag blir inte klokare och vet det med mig.
jag bara glider med.

vaknade hyfsat tidigt imorses, såg amarcord (den var mycket bra) och sen somnade jag om.
gick sen upp, gjorde frukost, dammsög, duschade och promenerade med jonas hem till adde.
fikade hos adde, vilket var sweet!
gick till replokalen igenom snön med jonas.
spelade i flera timmar, hyfsat planlöst.
gick igenom snön med jonas hemåt.
satte mig vid datorn i all slentrian.
...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0