tatat



förra veckan:
i veckan så tog sibbe ner en dator med tillhörande skärm till lokalen.
det här resulterade i feta filmhäng med familjen fraise och sjukt mycket skratt.
the wolf verine uppdaterade utrustning dvs. ny bas-amp, nya pedaler, bongos, percussion (birds & waterfall, haha), nya cymbaler. har svängt runt på stora delar av borås trista klubbar, till vilken nytta såhär i efterhand? lite pepp var det nog iaf. kollade på the eyeshades och lagade enchilladas + glasstårta med andrej, jonas och sibbe i fredags.
negerjam + cocktailhäng - lördag. grekiskt, pasta på franks och bio - söndag.

btw. så gillar jag nog skivaffären som har öppnat precis på andra sidan gatan av mitt hus. var där och shoppade så fåniga grejer som - e,l,p, genesis och tangerine dream. fanns en del tom petty, runaways, joan jett och peter gabriel där med som jag har tänkt lägga vantarna på.

snön får gärna smälta nu så jag kan köpa mig en ny bräda och inviga vårkvällarna med patetiska attempts till flips nerför små gaps.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0