Intervju


På:
http://iloveboras.se/
Finns en intervju med the blogger.
haha. det där med rockstjärna var väl att ta i antar jag.
jag vill inte bli rockstjärna om jag själv får bestämma.
jag vill dansa salsa i salsa.

Men(!) tack så mycket för att jag fick medverka på ILB.
Tänk bara bort videon i slutet och tänk in något annat.
Den där 4 år gamla låten är varken rolig, sexig eller imponerande.

/ John

Simma i Spanien


Det enda pågående vardagsdramat och ilskan som medförs:
Jag är ledig idag och bestämde mig igår för att vakna tidigt.
- Jag önskar att jag aldrig svarade i telefonen som väckte mig 5 minuter tidigare än mitt alarm.
För någonstans där lade jag till några fler byggstenar till tornet som slutligen ska få mig att se över allt hopp på mänsklig intelligens. De flesta människor är enbart helt intresserade av sig själva och sina bekymmer. Så kanske även jag, men jag försöker att aldrig låta det påverka mitt omdöme eller tillit till andra människor. Eller fan, fuck that! Jag är intresserad av mina medmänniskor, de betyder allt för mig. Därför förstår jag bara inte ibland vad som får dem att kliva åt sidan och vända sig in långt, långt, långt in i de mörkaste delarna av deras hjärtan. Det finns mer än så vill jag ropa! Men idag blev ett tvivel mitt enda svar - gör det verkligen det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0