kastar in handduken

nattcigg ut ur fönstret och Echoes (Meddle).
ibland är jag så trött på den här vyn, letar alltid efter något nytt och bemöts alltid av samma gamla gata, samma iskalla luft som hugger sig inpå mig.
på sin höjd kan man få en fem sekunders scen med en bil i huvudrollen.
har druckit nästan för många koppar te, fikat vid datorn och arbetat med tysklandsturnén.
ska våldtäcktsduscha och sen lägga mig under mitt täcke och somna in framför ett halvdåligt tv-serie avsnitt.
jag längtar till arcanoa (http://www.arcanoa.de/) där vi alla i bandet ska dö av en överdos Heroin den 6:e Mars.
Längst ner på sidan finner ni en länk till foton på samma klubb, jag rekommenderar starkt att ni spanar in dem och blir lika rädd som jag blir.

sov lugnt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0