One More Night



En ny dag, tusen nya möjligheter och tusen anledningar till att/inte kliva upp ur sängen.
Minns att jag önskade mig sömnen mer än någonsin när jag kom hem igår natt, just enbart för att spola förbi tiden till idag. Nu önskar jag precis samma sak igen, fast jag längtar inte till imorgon och jag längtar inte heller till måndag.

Under kommande vecka ska jag spendera pengar på ljudkort, mickar och div. annan skit.
Sen ska jag spela in alla mina soloprylar som jag har skrivit på under ett halvår.
Det ska bli fett! För jag är så sjukt trött på att bara sitte inne med färdiga låtidéer i mitt huvud just nu.
Jag vill få ner allt i Cubase och sen leka sönder det ännu mer.
Det är det enda jag ser fram emot och finner någon mening i just nu.

Jag ska ta mig ur insektskostymen inom någon timma då något av värde förhoppningsvis dyker upp, tills dess får gärna allt sjunka tusen meter in i ett stort ingenting och volymen får gärna vridas upp lite mer på den Thin Lizzy-skiva jag lyssnar på nu. Tänk om jag kunde med att ringa personer jag saknar och hitta på någonting med dem.
Idag är jag tyvärr alldeles för rädd för deras svar.
Jävla råtta.

Njut på av slentrianlördagen, här kommer den rakt i ansiktet på dig igen och igen och igen.
/ Major Tom-John.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0